Fullt upp idag..

Idag är det lite som ska hinnas med..
Mina föräldrar, syster å Anders kommer imorrn å ska fira Johan..aningens sent, men ändå=)
Så idag ska det städas...Yippi..finns det nått roligare??
Bakas måste göras..
Ska börja förbereda för maten oxå...
Samtidigt så vill man ju även njuta av ledig dag och att det ska vara sol och varmt.
Men att börja dagen vid datorn är nog det bästa... För när jag sen ska sätta igång, då vill jag dra igång stereon, å om jag ska vara ärlig så tror jag inte det blir jätte populärt om jag drar igång den nu..

Det blir väl min dag det...
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Gör väl inget om du väcker dina grannar dom brukar ju hålla igång när du ska sova eller??? Vi ses imorgon Kram

2010-03-20 @ 09:47:22
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0