Grattis syster

Syster fick idag ett roligt samtal..Jobbet där hon jobbar på timmar erbjöd henne fast jobb!! Hur roligt är inte det då? Är så glad för hennes skull=)
Grattis grattis!

Å till dig Anders; Lycka till imorgon! Det ska säkert gå bra=)
Skriver inte ut här vad det gäller dock, för det har ingen annan med att göra!

Har idag lyckats sova ca 45 minuter innan telefonen ringde...Skönt med lite sömn iaf=) Så man sen orkar natten..har ju mina 3 jobbiga i rad nu..Men måste säga att det är skönt när de är gjorda, för sen är det bara 4 nätter kvar innan långledighet igen, å är ju dessutom ledig däremellan lite.
Kan ju inte säga annat än att jag gillar mitt jobb med all ledighet den innebär..Visst kan nätterna vara jobbiga när man inte sovit ordentligt å så..Men man få tänka på ledigheten så går allt=)

Idag la vi en intresseanmälan på en lägenhet..En trea faktiskt, men med väldigt bra planering...Sista anmälningsdagen är den 19:e mars, så vi får väl se om vi blir erbjudna den så vi får komma och kolla..Tror dock vi blir det eftersom vi har ganska höga poäng=)

Ha en bra helg ni som nu är lediga i helgen. Själv får jag se fram emot att ta ledig på måndag morgon när ni andra åter måste gå till jobbet;)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackaaar =)

2010-03-12 @ 18:33:30
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0