Härliga sol=)

Igår när jag kom hem från jobbet så sov jaj nästan 6 timmar!! Lite för lång tid när man går av egentligen, kan ju bli svårt att somna på kvällen. Men det var inga problem alls...Jag va sååå trött hela dagen sen, Johan slocknade vid 21 och jag vid 21:30...Sen sov jag till 7:30...En hel del sömn..Fast är fortfarande trött..Otroligt nog..
Men är ju ledig idag och tar det bara såå luuugnt=)
Johan kommer hem vid 14:30 ungefär..
Fram till dess hade jag tänkt baka lite. Bara hoppas att orken tittar fram oxå..Just nu känner jag inte alls för att baka. Men på söndag kommer mina föräldrar, syster å Anders för att fira Johan..Hehe..jaja..typ sådär 20 dagar senare..Men ibland är det svårt att få ihop detta med tider när man jobbar helger å allt.

Ska passa på att vara ute lite idag och njuta av solen oxå, ska dock vänta några timmar till så har det ju hunnit bli lite varmare. Har ju varit riktigt toppväder i nån vecka nu..Om man bortser från att det kom liiite snö i fredags då..Men det va så pass lite så det gör faktiskt inte så mkt.

Nu ska jag ta och äta lite frukost och kolla klart på svenska hollywood fruar.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0