Hej mitt vinterland...

Jaha, så var det åter dax för lite snö. Det har ju lixom varit helt torra vägar nu sista tiden och så kan vi ju inte ha det. Tur att det kom lite snö så allt blir blött å skitigt igen..
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SKITEN!!

Det som kom smälter ju så klart bort på en gång, för det ä ju ändå plusgrader, men just att det måste komma känns så enormt störande.

Har fått jätte ont i min nacke=(
Vaknade nån gång i natt å kände hur det spännde.
Det är inte nackspärr, men ändå nån liknande värk, fast att jag kan röra nacken åt alla håll.
Tror att Johan får massera in lite tigerbalsam sen när han kommer hem.

Inatt sen är det dax för mig att gå på igen då..Två nätter å sen ledig helgen. Känns alltid så segt en sån här dag när man ska gå på, men när man väl är igång så kommer det vara fredag morgon snabbt och jag sitter på bussen hem och är glad över att få åka hem och sova några timmar.
Idag blir iaf en luuugn dag...Ska försöka sova några timmar i eftermiddag, brukar vara svårt, men försöka kan man ju iaf=)
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Gokväll!!!! kunde du sova något? Hoppas natten blir lugn och att det inte kommer en massa snö igen. Vi hörs Kram mamma

2010-03-17 @ 19:14:49
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0