Kommer iaf till jobbet...

Johans jobb är underbara..
Är ju lite tveksamt om bussarna kommer igång så jag kommer till jobbet...Men de snälla som bestämmer på Johans jobb har lovat att han får komma och hämta mig.
Vet inte riktigt när det blir...de skulle ut och kolla vägarna lite nu, han och en annan, sen när de är tillbaka så kommer Johan och hämtar upp mig..Skönt att veta att man kommer till jobbet!!
Sen är det ju bara det där att jag ska köra i h-vetet oxå..men det ska nog gå på nått sätt...Bara man kör efter väglaget så går det nog bra=)
Dock är jag ju så trött just nu!! Har inte kunnat sova något under dagen..blir inte lätt att hålla sig vaken hela natten..å är väl tveksam om jag gör det oxå...kanske att man slumrar till 10 minuter eller så...

Det går inte med ord beskriva hur trött jag är på detta förbaskade väder alltså!!
Jag vill så gärna att våren ska vara här nu!!
Jag hoppas och åter hoppas att detta är sista snön..aså sista lär det inte vara, men sista som blir så extrem..Att det kommer att komma återfall å sånt, det vet man ju...men vid såna brukar det komma nån cm sn..Inte 15...

Nehe..ska försöka ta det lite lugnt nu..Skönt att veta hur jag ska ta mig till jobbet iaf.=)
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!Tur att Johan kunde köra dig, pappa hade ingen lust att ta ner bilen igen för att sen försöka få upp den annars hade han ställt upp det vet du. Jag vill också ha VÅR OCH VÄRME men det lär vi nog få vänta med nu har vi -10 grader. Hoppas du kan sova idag. Kram mamma

2010-03-02 @ 07:35:19
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0