Så trött

Det passar inte mig att gå upp så tidigt på morgonen som jag fick göra idag..Va uppe redan vid 7...Skulle in till jobbet och gå på möte/utbildning.
Va väl inte jätte mkt nytta med den första delen, men sista tiden hade vi lite lyftteknik, å det va bra, mkt som man kan tänka på, små små saker som kan göra stor skillnad.
Slutade klockan 12 och sen bar det hemmåt, har inte gjort så mkt mer idag...Har inte så mkt ork till annat heller...Dock måste jag hitta mig ngt att äta...Är sååå hungrig just nu..Det är ju dock så tråkigt att laga mat till sig själv. Tror inte vi har några rester i frysen heller.

Ännu en dag med soligt väder iaf=) Man får riktiga vårkänslor och det är ju så skönt att snön smälter bort. Tyvärr har de sagt att det ska komma ny snö till helgen..Jag hoppas dock på att det inte stämmer..Nu kan väl våren få vara här??

Nehe, ska ta å kolla vad jag ska äta nu...håll tummarna för att det kanske kanske kan få finnas några rester i frysen=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0