Skönt att veta vad man gör

Blev så glad när jag öppnade mailen imorse=)
Hade fått mail från chefen där hon skrivit att de förlänger vårt jobb till den 31/8-2010. Det känns otroligt skönt att veta vad man gör fram till dess=)
Så nu ska jag ta och lägga in om lite semester=) Härligt att faktiskt kunna ta betald semester för en gångs skull=) Det är klart, en fast tjänst hade ju varit ännu skönare, men jag är helnöjd med detta ändå=)

Bara en lägenhet som vi ska få tag på oxå...Har satt upp oss på en i T1, den är lite dyr tyvärr, men vi får se om vi får komma och titta på den och se vad vi tycker då. Det beror lite på standarden å så..Hur sliten osv...

Idag ska jag annars inte göra mycket alls.
Ska försöka sova en stund sen i eftermiddag eftersom jag går på ikväll igen. Men jobbar bara 2 nätter nu och är sen långledig igen=)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va roligt :) Skönt å veta att man iaf har ganska många månader t, istället för bara en i taget :)Kram

2010-03-22 @ 10:48:19
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis!!! ännu engång pappa blev också jätte glad. På torsdag ska jag severa våfflor till dagbarnen är du sugen får du också komma. Kram

2010-03-22 @ 11:48:18
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du är välkommen! Nej vi är nog pv till sagostund då men vi kommer ju hem sen och då ska det bli mat före våfflor har lovat ett dagbarn får vara kvar och äta med oss så alla 7 får väl äta först och vi sen. Kram mamma

2010-03-23 @ 07:58:14
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0