snökaos som vanligt!!

Alltid när jag ska jobba så måste det bli snökaos!!
I natt ska det väl inte snöa nått typ, men har ju hållt på hela dagen och nu är alla bussar inställda!! Hoppas att jag tar mig till jobbet ikväll!! Men tycker ju att bussarna borde gå då..Är ju faktiskt 3 timmar kvar innan jag ska åka.. De borde hunnit salta vägarna till dess..
Annars vet jag inte vad jag gör??
Johan lovade iaf att hålla kontakten med mig..så får vi se..
För min egen del är jag faktiskt inte så orol för att köra idag..Visst att det lär vara glashalt, men det ska ju iaf inte snöa en massa...tycker nog att det är värre när man kan sätta sig fast i drivor och så...Är det halt så kan jag ju istället köra i 10 km/h och vara lite sen istället..Det gör mig inte så mkt.
Men det är ju lustigt att jag alltid jobbar de värsta nätterna ändå..
Aja..har fortfarande inte somnat nått...men tänkte jag skulle försöka nu..Är så fruktansvärt trött..
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0