Tisdag

En sista natt nu då..sen långledig igen=) En klar fördel med att jobba natt är ju all ledighet man har=)
Fast jag undrar hur jag ska orka natten..Jag är så trött så jag vet inte vad..
Hade svårt att sova på förmiddagen eftersom jag nog druckit lite för mkt under natten..en massa toabesök blir jobbiga när man ska sova.
Sen satte nån granne igång och spelade skithög musik oxå...Svårt att soav pga av det oxå..Så trots att jag låg 9 timmar i sängen fick jag MAX 6 timmars sömn...Får väl hoppas på en lika lugn natt som det brukar vara så kanske, kanske man kan slumra till en kvart..En kvart och man brukar faktiskt piggna till ganska rejält..Fast när jag väl är på jobbet blir det kanske inte så farligt ändå..Med tanke på att det är sista på ett tag så brukar man piggna till bara pga av det.

Imorrn blir jag sen hämtad av Johan efter jobbet å så skjutsar han mig till mamma å pappa, sover väl ett par timmar där på förmiddagen å sen ska jag försöka hjälpa mamma med en sak på datorn.
Funderar på om jag skulle somna i massagestolen imorrn eller om jag när jag vaknat ska lägga mig där..Mycket bättre avslappning finns ju inte=)

Nehe, ska väl snart börja göra mig klar för att ge mig ut i blåsten..Varför kan vädret aldrig vara lagom, antingen snöar det, eller regnar, eller blåser eller är svinkallt.. Önskar det kunde vara ett par plusgrader och sol nån dag...Saknar det vädret..
Men våren är väl snart på gång och man får förhoppningsvis såna dagar snart.


Hoppas ni alla får en bra natt och sover gott.
Kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

hej babe hade tappat bort din blogg adress ju nu hitta jag den äntligen nu skriver jag för det mesta dagligen i bloggen så den kan du följa om du vill...



tänkte vet du nån som kan hjälpa mig att göra min blogg snygg med????



kram kram

2010-03-04 @ 07:34:09
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0