Trött jag blir!!

Har försökt att nå vårdcentralen sen strax över 14 idag.
De har bara sagt att det är fullt i deras jävla telefonkö och att man får ringa senare.
NU FÖRST kom jag fram till att få lämna nummer. De ringer upp först vid 16:10!! De stänger lixom klockan 17! Jag har troligtvis UVI och är rädd att det gått upp mot njurarna då jag även har lite feber.
Skulle alltså behöva komma till en läkare idag, men lär ju inte få göra det...
Har iaf förberett ett rör så går det ju någorlunda fort om man nu skulle få komma dit. Men det tror jag inte..
Har aldrig varit problem med vårt VC förrut, men idag vet jag inte alls vad de sysslat med=(

Va bara tvungen att få skriva av mig lite..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0