Varannan dag

Det blir visst lite varannan dag här..Tiden och orken finns inte helt enkelt..
Var igår hos mamma å pappa större delen av dagen, när jag sen kom hem så åt jag lite och somnade redan 20:30!! Är man trött så är man...Är otroligt trött idag med, så skulle tro det blir en tidig kväll.

Ska snart iväg in till stan en stund å träffa några gamla kompisar som man inte träffar allt för ofta!! Men nu äntligen ska det bli av=)
Jag som först hade tänkt sova lite på dagen så jag orkade med kvällen..Men det ska nog gå bra ändå=)
Johan är ju å jobbar som vanligt...Så trist när han har sina tider då han börjar runt 12 på dagen och slutar sen sent på kvällen. Men hinner ju knappt ses alls. Äta mat hinner man ju inte ens göra tillsammans.
Men sånt är livet...Nån gång blir det väl bättre=)

Ne, ska göra mig iårdning lite nu tror jag, så jag hinner iväg i tid.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!!! Kul att träffa lite klass kompisar. Hoppas du fått korten.Kram

2010-03-07 @ 17:11:51
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! har provat att skicka dom igen hoppas nu du kan öppna. Har försökt ringa dig men kom på att du kanske var på utbildn. Kram mamma

2010-03-08 @ 11:01:45
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0