Fredag

Jag vet att jag är extremt dålig på att uppdatera här..
Har iaf hunnit vara hos sjukgymnasten nu..var ju där igår. Foglossning som jag nästan visste.
På onsdag ska jag träffa läkare för att få sjukskrivning. Eftersom jag inte får göra några tyngre lyft är ju mitt jobb en omöjlighet. Fast det mesta känns som en omöjlighet just nu..Bara av att gå en kvart är hemskt, gör riktigt ont. Sover inte om nätterna som jag ska eftersom jag vaknar minst en gång i timmen och har svinont.
Så just nu går jag runt och har svinont hela tiden och dessutom dötrött.
Vill gärna försöka hålla humöret uppe, men det känns inte jätte lätt och humöret kommer säkert att svika ibland..Får be om ursäkt om det redan nu..

Önskar så att vi hade vår balkong i solen...nu när jag ändå ska gå hemma och har svårt att ta mig ut så hade det ju inte skadat om man kunde fått sitta på balkongen och njuta av solen...Som på nått lustigt sätt har fått för sig att bara lysa förmiddagarna..
Hur fint väder som helst på förmiddagarna, sen kommer molnen å sen framåt 15 tiden så kommer regnet..Varje dag.
Nån direkt värme hinner det ju aldrig bli.
Solen värmen och är jätte skönt, men så fort den går i moln så fryser man ju.

Nu är det då helg..Kan ju tyckas vara skönt.
Jag skulle visserligen ändå varit inne på min långledighet. Men Johan han jobbar, kvällar denna helgen, trist, för då blir man lätt sittandes här själv. Extra jobbigt nu när man inte orkar ta sig för något.
Mamma prata om att jag kunde komma dit imorrn om jag vill, men vet inte då Johan ändå inte börjar förrän vid 16 tror jag och sen måste ha bilen.
Visst vore det skönt att slippa sitta ensam hela kvällen, men måste ju då sen åka buss hem, vilket inte känns så lockande.
Får helt enkelt se vad helgen får erbjuda.

Nu ska jag iaf snart ta och läsa veckorevy som jag köpte mig idag, då försvinner några timmar iaf:)




Jag är grymt sugen på en härlig grillkväll, men tyvärr bor man ju i lägenhet och kan då endast grilla med elgrill, vilket ju inte ger den där goda grillade smaken..
Synd vi inte fick lägenheten i Linghem...då hade det grillats för fullt:)

Nu ska jag inte tråka ut er mer.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0