I väntan på telefon

Känns inte bra alls att vara tvungen att vara hemma från jobbet inatt.
Har fått oerhörda smärtor i ryggslutet som sprider sig, rädd att det är foglossning. Jag som hade i tanken att kunna jobba tills det var dax att gå hem.. Jag hoppas dock på att det är nått annat eller att jag kan få tillräckligt med hjälp så jag ändå kan jobba.
Är nu i väntan på att BM ska ringa upp...all väntan på att en telefon ska ringa är ju helt hopplöst.

Igår var vi förbi hos syster å Anders, blev en promenad och sen fika. Med mamma å pappa oxå. Mysigt.
Innan var Johan å jag iväg i köpte oss skor.
Orkar inte hålla på och ta kort nu, gör det vid ett senare tillfälle..om jag kommer ihåg:)

Idag var ju tanken att jag skulle ta rejäl sovmorgon och sen försöka sova mer eller mindre hela dagen. Men har inte kunnat sova så värst mkt i natt pga av att jag haft så ont.
Johan skulle på att massera lite, men det var bara att glömma, det smärta bara han rörde vid ryggen.

I samråd med BM sjukskrev jag mig och nu är det då denna väntan igen.. Hoppas på att få komma till sjukgymnast.

Så dagen behöver ju då inte bestå i att försöka sova...Det jobbiga är att det verkligen skulle behöva städas här hemma och det enda jag kan göra åt det är att titta på det eller blunda för det. Kan inget göra åt det ändå..Vilket känns hemskt..
Känns även hemskt att vara hemma när man inte är "sjuk" utan "bara" har ont... Men skulle aldrig klara lyft och vändningar som det är just nu..

Aja..återkommer nog senare..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0