Måndag

Måndag och jag ska jobba igen..Fast bara 2 nätter nu innan jag går på långledighet:)
Idag blir det inte mkt gjort kan jag lova...
Ska BARA ta det lugnt. Läsa, datorn och försöka sova några timmar. Känner inte alls för att jobba, men när man bara har 2 nätter nu så ska det nog gå bra:)
Sen händer en massa..På onsdag går jag ju av, då ska jag sova några timmar innan en vän kommer vid 3 tiden.
Torsdag ska jag till kvinnohälsan för glucosbelastning (eller vad det nu hette). Då lär jag väl ha huvudvärk som heter duga..å ett illamående som jag inte vet hur jag ska kunna hantera..
Får inget äta från 22 på osdagen, sen ska jag vara där 8:30, för att först ta faste prov, sen dricka nån sockerlösning och sen sitta och svälta i 2 timmar innan de tar nästa prov... Jag som mår illa vid minsta hunger...Aja..får placera mig när en toalett och sen ha med något att äta direkt efter...
Sen händer roligare grejer till helgen då det blir Kalmar:)
Ska åka förbi hos mormor och morfar på fredagsförmiddagen på väg ner, har inte sett deras nya lägenhet än...Å de flyttade innan jul!
Imorrn då...Då hämtar Johan och ev. jag upp vår "nya" bil...Mamma å pappa hämtar sin nya då och vi tar ju över deras gamla.
Det verkar heller inte helt omöjligt att bli av med vår gamla bil då det finns flera som är intresserade. Så förhoppningen är att bli av med den imorrn eller under de närmsta dagarna...Kostar ju en del att stå med 2 bilar...Har man ju ingen större lust att göra särskillt länge..

Denna veckan händer det iaf en hel del. Men det är bara roligt:)
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0