Tisdag

Hatar att vara förkyld! Än så länge blir det bara sämre å sämre, hoppas på att det vänder snarast! Ska ju jobba i helgen och det är ganska skönt om man får vara helt frisk då, blir så mkt lättare att orka med då.

Sitter nu å väntar på att Johan ska sluta..ska se vilken personaltur han hinner med så jag vet när jag kan sätta igång ugnen å värma en paj som jag förberedde igår som vi ska äta idag.
Börjar bli ganska hungrig nu så hoppas på att han kommer hem så tidigt det bara går:)

Har under förmiddagen bokat tid för vårt andra UL, blir det 17:e Juni..ca 5 veckor kvar...det går nog fort:)
Har även läst en massa under förmiddagen..
Läser Min vän Henry, av Nuala Gardner.
Rekomenderar den.

Nu dyker snart Johan upp gissar jag på.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad blev det för paj??? Härligt med ultra ljud men det är väl sist gången ni går dig eller?? Ha en bra kväll. Kram mamma

2010-05-11 @ 20:32:34
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0