Ullared

Ville ju vara snäll mot syster å inte visa några bilder på saker vi köpte när vi va i Ullared..Men nu har de själva varit där idag, så nu kan jag visa några saker.
Orkade dock inte gå runt och plocka fram allt som vi ställt undan, så det blev bara några få saker.



Äntligen, äntligen har vi en neccesär...Slippa komma med alla våra saker i påsar...Fanns i svart eller rosa å jag fick lov att välja färg:)



Presentsnören är ett måste att köpa på sig när man är där nere..Här i härliga färger:)



Likaså presentpapper, sånt där som är jättebilligt där nere..:)



Fotsalva går åt i mängder här hemma...Å bodescrub är ju aldrig fel:)



Bull/muffinsformar i mysiga färger. Tror de kostade 5 eller 6 kr styck. Billigt för att göra bakverken lite roligare:)



Värmeljus med plastbehållare skadar ju aldrig att köpa billigt.



Å ett nytt kastrullunderlägg.

Det var allt jag hade att visa här.
Köptes lite kläder, inte jätte mkt dock. Å sen lite underkläder å strumpor å sånt där som det går åt en massa av.
Å sen lite annat smått å gott. Det finns ju så mycket där:)
Köpte skivor oxå, Så svenskt, en massa svenska låtar, som Johan å jag satt på vägen hem därifrån och sjöng till...Lät nog underbart fint..haha:)

Ha en underbar kväll kära ni.
Jag fortsätter min med illamående..Blir nog tidigt ikväll så känner man inte illamåendet.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Linda

åh vilken fin björn borg neccesär! ja älskar björn borg saker :) nu e ja avis :P

2010-05-22 @ 21:21:34
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0