1 november och nya lägenheten

Ny månad, nya lägenheten är VÅR:)
Johan jobbar hela dagen och vi tänkte först att vi hämtar nycklarna imorrn..Vilket ju känns trist..
Men så insåg jag att syster ska till Ryd för att gå till tandläkaren..Å nycklarna ska hämtas i Ryd...jag är inte så värst förtjust i att åka buss nu som höggravid å allt..Men har ju sällskap då iaf:) Så då funkar det säkert. Lite mer ont kan väl aldrig skada?? Syster å jag pratade om att vi kanske kunde åka iväg till lägenheten å sätta igång kyl å frys å sånt där..Så kan ju Johan och jag imorrn sen åka med alla frysvaror till lägenheten..Behöver ju frosta av frysarna här hemma..
En liten utflykt på bussarna kanske kan göra att bebis får för sig att komma oxå? Vem vet... Får göra så mycket som möjligt så kanske liten kommer snart... Hoppas går ju..haha...

Ska snart ringa Johan å sen får det bli nån lätt lunch å sen göra mig iårdning.. Har insett att allt tar så mycket längre tid nu än det annars gör...

Kanske tar jag några bilder på vår tomma lägenhet och lägger ut här sen... Men lovar inget.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0