Blev ju fel..

Mitt förra inlägg skulle jag ju egentligen lagt upp i den andra bloggen..Ibland är man lite för trött.. Eller inte riktigt med..:)
Vaknade klockan 7 idag och insåg att jag inte kommer att kunna sova mer..Känns lite surt... Vi höll lixom på att packa fram till 22 igår innan vi satte oss en liten stund framför tv:n.. Är helt slut i kroppen och får nog inse att jag MÅSTE försöka ta det lite lugnt. Min kropp mår inte bra av allt jag utsätter den för just nu.. Kom ihåg det kära ni, flytta ALDRIG gravida, iaf inte höggravida... Jag kan tro jag klarar så mkt mer än jag gör...

Idag nu på förmiddagen ska vi iväg å slänga lite skräp, sen jobbar Johan från typ 13 till 21 ikväll. Mamma skulle ev. komma förbi, så i så fall får jag lite sällskap. Ska dock försöka att inte göra för mkt i lägenheten idag, min kropp orkar som sagt inte..

Har tyvärr inte tagit några bilder på lägenheten, det får bli sen när vi fått lite ordning där borta istället.

Ha en toppen dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0