Bloggdesign..

Aså detta med bloggdesign kan ju göra en galen...
Det enda jag skulle göra var att ändra några bilder i headern... Detta tog tid då typ ALLT strulade..
Nåväl..Johan blev lite extra kapad på ena bilden, men den får vara så nu..Orka lixom..
Jag fick dit det jag ville och nöjer mig med det..
Ska sätta mig med höstbebisbloggen nån dag sen och göra om lite oxå... men allt tar som sagt tid...tid som jag egentligen inte har..
Har ju lilla Ludvig att ta hand om.
Han sover dock nu..men ska väl snart se om han vill ha lite käk..
Han har varit en sån snäll kille idag :)



Haha...nån som kan gissa vad jag gör?? :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jajemen, fast nu ska hon börja gå brevid som tågvärd oxå så därför bestämdes det att hon bara skulle gå 2 gånger t sen, så d blir "bara" 10 gånger...;)

Kramkram

2010-11-26 @ 21:41:12
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: madeleine

hej klart det inte ska vara fyllning i dem... aldrig hört talas om att det är det i fy skäms på dem som har fyllning i dem

2010-11-30 @ 16:00:53
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0