Inflyttade

Har egentligen haft internet igång sen i lördagskväll, men har inte orkat blogga förrän nu...
Vi är iaf inflyttade och det viktigaste är uppe och vi kan leva våra liv nu iaf, det finns så klart massor kvar att göra och lite grann som ska inhandlas.
Många kartonger finns kvar att packa upp å en massa påsar osv. Men vi tar lite i taget och har bestämt att nedervåningen är det som ska prioriteras.

Idag är jag på BF+4..Bebis verkar inte ha några planer på att titta ut tyvärr..

Idag jobbar Johan till 21:46..så blir ensam hela kvällen...Fast det gör inte så mkt...Känner mig som hemma och det känns som vilken kväll som helst att sitta ensam.
Trodde det skulle ta lite tid innan jag kände mig hemma och innan jag skulle känna mig trygg. Så har det inte blivit, känner mig både hemma och trygg och känner att jag/vi kommer att trivas jätte bra här.
Ska dock bli skönt sen när allt är i årdning.
Jag orkar ju dock inte så mkt...å idag har det blivit en riktig slappardag för min del, känner att kroppen behöver det, för att samla kraft till vad som komma skall..:)

Känns som om jag kommer att kunna somna här framför tv:n om en stund, är riktigt trött.. Har ju varit en tuff helg..så man får väl vara trött då..

Kommer att ta bilder sen, men vill komma iårdning lite mer först.

Kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

hej kul att ni gillade bullarna:)



hur går det i kartong världen

2010-11-08 @ 18:16:19
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Skönt att flytten nu är över eller??? Men nu är det "bara" städningen kvar i gamla lägenheten sen har ni lite att packa upp. Hoppas nu bara att ni kommer att trivas så det inte blir flytt om ett par år igen. Kram

2010-11-09 @ 06:58:26
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0