4:e oktober = kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag. Blir det några kanelbullar för er då?
Här har det så klart inte orkats baka några, så det blir inga... Dock så finns det kladdkaka och grädde kvar sen igår, så får mumsa på det istället:)



Men visst vore det gott med en nygräddad varm kanelbulle:)
Undrar om jag får Johan till att baka när han kommer hem? Tror dock inte det...

Igår blev man då 26 år.. Usch vad åren går... Gjorde inte alls mkt igår, Johan jobbade hela dagen och jag satt hemma och slöa typ. När han sen skulle hem så hämtade jag honom så åkte vi förbi och handlade lite.
Å sen hem och lagade mat och kollade på tv:n typ..
Trodde nästan vi skulle få åka upp till förlossningen oxå..
När vi hade handlat och skulle gå från bilen fick jag en massa kraftiga sammandragningar som kom TÄTT!!
Det tog mig 10 minuter att komma in från parkeringen till lägenheten..något som annars tar max 2 minuter.. Det gav sig dock bara jag fick sätta mig ett tag, så bebis stannar nog ett tag till får vi hoppas:)

Idag slutar Johan redan vid 15 tiden och är sen ledig 2 dagar:) Då går tiden lite snabbare än när man bara sitter ensam hemma.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0