Börjar bli gammal!

Imorrn är det dax att bli ett år äldre. 26 år ska man tydligen redan hunnit med att leva, imorrn alltså...Idag är jag bara 25:)
Fattar inte riktigt var åren tar vägen. Imorrn är det dax att betala vuxenpris på bussen, aja..man får väl helt enektl acceptera att det är så livet är, man bli bara äldre och äldre..

Vad gäller min svärmor är hon nu hemma, hade haft nån infarkt på mjälten. Vet faktiskt inte riktigt vad det innebär, men hon är iaf lite bättre nu.

Johan är som vanligt iväg och jobbar, HELA dagen.. Fast ska väl inte klaga, han har ju varit hemma några dagar nu. Blir bara så tråkigt att sitta ensam hemma.. Mormor ringde igår och frågade om de kan komma förbi imorrn, å det är ju det som är det värsta..Det är tråkigt att sitta ensam hemma, men jag orkar ändå inte ha hem folk när jag är ensam hemma, jag klarar det helt enkelt inte. Känns så tråkigt att behöva erkänna det för sig själv och andra, men som det är just nu måste jag tänka på mig själv, tänka på vad jag själv klarar och orkar, tänka på att kroppen ska orka de sista veckorna för att sen inte vara ALLT för utsliten tills bebis kommer.

Igår var vi och hämtade hem vår barnvagn och spjälsäng:)
Vagnen är bäddad och klar för vår lilla bebis, sängen ställer vi inte upp förrän vi flyttat, såvida inte bebis skulle komma ut inom en väldigt snar framtid då, då får vi väl stöälla upp den ändå. Skulle egentligen vilja bädda den och göra den mysig NU oxå..Men känns ju så onödigt.

Annars händer inte så mkt..Allt känns bara som en lång väntan, som ändå går ganska fort..:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0