Onsdag

Dagarna kommer och dagarna går...
Tiden går verkligen fort.. Om 8 dagar är vår bebis beräknad, om 10 dagar är det dax för flytt... Vi har MASSOR att göra...
Det är inte så lätt alla gånger...Jag som visserligen går hemma, men inte kan göraq så mycket, Johan som kan göra en massa, men som ju samtidigt jobbar heltid med jobbiga tider...
Men allt ska nog hïnnas med på något sätt, det löser sig alltid:)
Imorrn är Johan ledig, så då får det nog bli en heldag med packning å sånt där "kul". Längtar verkligen tills flytten är över, tills bebis är här, tills vi ä'ntligen kan börja leva normala liv igen..

Trodde bebis skulle komma i söndags..
3 timmar med onda sammandragningar.. Men de avtog och ingen bebis kom... Å ingen bebis har ju heller kommit... H*n är ju så klart välkommen precis när den vill, men vore toppen om den kunde låta bli att titta ut den 6:e november då flytten går.. En enda dag då den bara inte får komma... Gissa när liten lär komma...!!?? :)

Idag för min del blir det att försöka packa lite till, ska dock ta det lite lugnt nu under förmiddagen, ryggen är inte den bästa, blev lite mkt igår med en massa rensande och packande... Men känner ju att jag MÅSTE göra lite..kan inte lämna allt till Johan... Men tar jag det lite lungt nu så orkar jag väl kanske en timme eller två sen..

Nu ska jag väl försöka ta mig upp från sängen snart, vaknade för en timme sen, inte sovit nått bra i natt alls, så kan lika gärna ta mig upp istället.

Kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

får gärna komma 6e november då kommer jag i håg födelsedagen utan tvivel....

2010-10-27 @ 08:31:22
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nu får den lille allt komma ut inga fler tester. Usch ni har ju en del kvar att packa och snart är det ju dax att flytta. Kram

2010-10-27 @ 18:42:22
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0