Snö...

Igårkväll kom den första snön..Fast det är knappt man kan kalla det snö..
Det yrde lite flingor och det la sig lite lite grann på gräset..
De hade varnat om att det kunde bli en dm snö..så blev det ju då inte.. Inte här i Linköping iaf..Men tydligen har det väl kommit mer på andra ställen i Östergötland..
I helgen blir det iaf vinterdäcken på... Dax för det..

Borde egentligen packa en massa känner jag...Men det är svårt att få motivationen när man är ensam hemma, dessutom är jag så otroligt orkeslös..
Idag även en jobbig huvudvärk..Beror säkert på denna envisa förkylning som aldrig tyx vilja ge med sig helt och hållet..

Imorse sov jag bättre än jag gjort på mååååånga månader...Men vem ringer inte och väcker mig klockan 9..Jo Johan så klart...:) jag hade nog sovit till 11 annars...vilket faktiskt hade varit skönt... Känner att jag behöver hur mycket sömn som helst nu.. Kroppen laddar väl inför en massa år utan sömn sen:)

Tog lite nya magbilder idag, hjälp vad magen växer..
Finns att titta på i andra bloggen HÄR

Händer väl inte så mkt annars...Johan slutar om nån timme och är sen ledig i helgen:)
Imorrn ska vi hem till mamma och pappa och spela lite hazard, även syster å Anders ska vara med:) Kul är det:) Så bebis kan ju hålla sig inne tills på söndag nu då..När det ändå inte har passat sig att komma nu..

På söndag har Johan och jag varit tillsammans i 10 år.. Får se om vi firar det på ngt sätt.. Blir väl som vi firade bröllopsdagen, genom att packa...haha.. Men nått gott att äta eller så kan man ju alltid fixa iaf:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0