Söndag

Undrar när denna förkylning ska ge sig?
Inte för att jag är genomförkyld eller så, men lite grann sådär, bara för att jäklas med mig så ska den bara inte försvinna helt.
Johan är som vanligt iväg och jobbar...
Igår var jag hos mamma och pappa hela dagen medans Johan jobbade, idag blir jag hemma..Hade planer på att göra lite allt möjligt..Men har nu när jag vaknat till insett att ryggen nog inte riktigt vill, dessutom har jag en massa sammandragningar, så ska nog mest ta det lugnt känner jag...Iaf som det är just nu.
Jag som skulle städa toan, å baka å packa å ha mig...Nåja..måste lyssna på kroppen vad den vill.
Imorrn blir en lika trist dag då Johan jobbar hela dagen oxå, men sen är han äntligen ledig två dagar:) Tyvärr går ju lediga dagar tillsammans så fort:(

Har väl egentligen inte så mycket att uppdatera..
Var och köpte en massa saker till bebis i fredags, har lagt upp bilder på det på den andra bloggen.. Som ni kan läsa HÄR

Det var väl allt för mig.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jobbigt att behöva sitta själv och inte kan du ju ta dig ut som du vill heller. Men nu har du Johan hemma snart i 2 dagar det ska väl bli skönt. Fast då har han väl så mycket att göra med denna packning som måste göras och det tar ju sådan tid. Snart dax att dra iväg till naprapaten. Ha en bra dag. Kram

2010-09-13 @ 06:59:26
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mmm, lätt hänt att d blir så..Ja hade ju bara tröja å trosor, men som tur va hann ja springa iväg innan han vände huvudet inåt mot lägenheten. Han va ju pvg upp för trappan när jag såg honom..Å nu låter d som faaaan ibland när dom borrar lr nåt, kul d här kommer bli..Ha en bra dag!Kramar

2010-09-13 @ 11:50:58
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp, lite blev d iaf, hittade en väska med som jag inte fick köpa. Men ja hoppas att anders köper den t mig idag när han e i sthlm :D

Anders hittade ännu mer, jeans, en riktigt mysig goströja som jag ska sno, skjorta och säkert något mer som ja inte kommer på..Kram

2010-09-15 @ 09:28:30
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0