Stavfel..

Mamma påpekade att jag hade en massa stavfel i mitt förra inlägg...Haha..hälften av allt jag skrivit är ju felstavat eller att jag missat ord osv.. Lite ivrig när jag skrev det kanske..
Visst kan det smita förbi stavfel ibland, dessutom är jag rent ut sagt URUSEL på att stava..
Nåväl..
Idag blir det stan med Emma, ska möta upp henne runt 14:20:)
Men så hade jag ett problem..
Bilen har jag hemma..Men att parkera i parkeringshus när det är typ överfullt är inte riktigt min grej..å till saken hör ju att det är rusningstrafik sen när jag ska hem oxå...
Inget som passar mig alls! Nepp, man får veta sina begränsningar...
Så bussen är ju då ett bra alternativ...
Den bussen som går precis härifrån går dock inte alls ihop sig med tiden jag ska vara inne i stan, så då måste jag ta den då jag måste gå en bit.
Ok, det kan jag väl klara, men sen blir det ju lite att gå på stan, även om vi nu ska sätta oss och fika, sen kommer det VÄRSTA!!
Bussen hem... En knökafull buss..Där sittplats nästan är en omöjlighet... Att klara att STÅ på en full buss med en massa människor som knuffas och har sig, det insåg jag att det kommer inte att gå!
Så då får det alltså bli bilen ändå..Men väljer en parkering strax utanför stan, så får jag gå den biten.. Jag menar, jag skulle ju ändå få gå till och från bussen här. Å i ärlighetens namn så tar jag hellre värken av att gå lite extra, än att stå på en buss och hålla balansen..
Det är inte lätt det där alla gånger, men planeringen av saker som man har svårt att klara av.

Lite blandat väder idag, hade inte gjort mig något med lite sol...Hoppas att den kommer fram ordentligt lagom tills jag ska åka:) Annars är det mest moln just nu med lite småglimtar av solen.

Mindre än två månader tills vi har nya lägenheten och förhoppningsvis mindre än två månder tills vi har vår lilla skrutt till världen:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dagens i-landsproblem, Annica ska ta sig in t stan, haha ;)

2010-09-08 @ 14:17:59
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nee, d e ju inte alltid så lätt å va du ;)

Jaa, d tar vi jättegärna om ni verkligen inte själva vill ha den..Våran går ju knappt å använda länge..Kramsis

2010-09-09 @ 10:48:22
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Mänskligt med stavfel eller hur??? Jo vill Johan ha rabarbersaft? Äppledricka vet jag han vill. Nej nu tvn en stund innan det bär iväg till snurret. Kram mamma

2010-09-10 @ 06:55:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: melissa

fy vad fin blogg du har :-D

2010-09-12 @ 14:14:38
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0