Valdagen

Idag är det då valdagen..
Har inte varit iväg och röstat än eftersom jag går sen när Johan kommit hem, lite sällskap:) Så är väl där runt 19:30 typ.
Tycker att det är viktigt att rösta, göra sin röst hörd. Sen att jag inte tror att det blir som jag vill, det är en annan sak. Röstar jag inte kan jag ju heller inte klaga sen.
Kommer sitta ikväll och följa hur det går.. Hoppas på att orka hålla sig vaken:)
Johan är ledig imorrn, så det gör ju inget om det blir sent.

Annars idag har jag som alla andra dagar bara gjort typ inget..
Känns ibland som om mitt liv består av att sitta av tiden tills Johan kommer hem från jobbet så man har nån att umgås med några timmar innan det är dax att sova..
Tur att han har lediga dagar oxå, så man får ut ngt av livet hela dagar ibland:)
Det är väl inte riktigt så illa, men lite så känns det ändå.. Tyvärr.. Det är jobbigt när värken sätter stopp. Önskar att jag kunde vara igång med packningen och allt..
Men min koncentration idag blir att ta den där promenaden bort för att rösta och att stå i köket en stund och förbereda lite mat som vi kan äta när vi kommer hem igen.
Mumsa på när vi kollar ensam mamma söker, efter det blir det valvakan..

Får som vanligt ursäkta att jag är dålig på att blogga, men det händer ju som sagt inte så mycket i mitt liv just nu..

Men nu har vi snart vår bebis här, så då lär det bli fullt upp istället:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0