Dagen

Idag blev det en lugn förmiddag, för att sen åka bort till överskottsbolaget, köpte oss en grill och en räffsa... måste ju få äta gottisgrillat snart :) Å så måste vi räffsa bort alla löv på baksidan.. De förra hyregästerna hade ju tyvärr inte gjort ett skit, hela våra lilla miniträdgård är översollad med en massa löv.. Vi han ju inte riktigt med det när vi flyttade hit, bara en vecka efter att vi flyttade hit kom ju vintern med snö och allt.
Iaf, efter överskottsbolaget så åkte jag och Ludvig till min syster och Johan åkte till sin pappa några timmar.
Runt 16 tiden åkte vi hem och det var dax för gröt och alla de vanliga grejerna, mys och sjunga och leka osv.

Imorrn jobbar Johan igen och jag och Ludvig åker iväg till malmslätt ett tag.
Helgen lär bli rolig.. Johan jobbar kväll hela helgen, kvällar dessutom... så då sitter man här ensam.. Lillkillen lägger sig ju runt 19-19:30... Men jag får väl då roa mig med dator, tv och läsning.
Har äntligen börjat läsa lite igen..har inte gjort det sen jag var gravid, jag som älskar att läsa.. Men nu så, när Ludvig sover i sitt rum och inte störs av att jag har lampan tänd och läser så kan jag ju få göra det.
Det är ju bland det bästa som finns att bara koppla av och läsa. Sen läser jag aldrig nån rolig läsning egentligen, läser alltid verklighetsbaserade hemska böcker.. Men jag har fastnat för de där hemska böckerna, det finns så mkt skit i världen som man inte vill inse finns.

Nåväl...ikväll nu blir det tv:n, mästerkokarna och sen är det nått som Johan vill kolla på, skulle tro att jag lägger mig och läser då.. En dag går så fort, framför allt en dag då Johan är ledig..

Det var väl allt..
Kram



Mina älsklingar som somnade i soffan häromdagen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan, vi kommer gärna över och hjälper till att grilla!!! Snart får ni också komma till oss ;)

2011-04-08 @ 12:05:15
Postat av: annica

Ja Maria, det får ni göra snart :)

Ni flyttar ju snart nu, ska bli kul att se ert nya hem sen :)Kram

2011-04-09 @ 12:55:21
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0