Jobbats

Idag har det jobbats.
Vi började dagen med att åka till Malmslätt, Johan skulle hjälpa pappa att få hem trädgårdmöbler de köpt, de åkte även hem med deras gamla till oss som vi fått.
Sen tvättades och vaxades våran bil.
Sen hem för att börja plocka bort plattorna från vår trädgård, bort med dom för att försöka jämna ut marken lite. Gissa om jobb när man är utan maskiner.. Aja...plattorna är borta, försökt jämna ut marken, som vi nu insåg inte blev så jämnt ändå, men det fixar vi en annan dag. Har även hunnit lägga ut några plattor, som inte påverkas av att det fortfarande är ojämnt... Puh vilket jobb det är, varken Johan eller jag är vana alls att hålla på med sånt här heller... Men hoppas iaf att slutresultatet blir bra, eller iaf någorlunda bra :)
Just nu sitter jag och irriterar mig på att se bordet stå där ute och det är jätte snett... Har nästan lust att ge mig ut igen, men orkar bara inte... byta om igen och sen jobba igen...Så jag får försöka acceptera att det är snett just nu...det ska ju rättas till..

Imorrn är det åter måndag och Johan ska jobba igen, hela veckan jobbar han förrutom på torsdag.. Så inget påskfirande tillsammans blir det... Men, det ger ju iaf bra extrapengar när han jobbar påsken, inget som skadar efter att han ju tyvärr blev sjuk förra månaden.

Nu är det snart bara en tvätt att hänga, sen är det soffmys till 100% som gäller.. Har så ont i rygg, ben och fötter, en massage skulle inte skada...men tror inte att Johan vill hjälpa mig med det eftersom han själv har bra ont oxå..

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ni har varit duktiga och smärtor i rygg och ben kommer ni nog att ha idag, men ni kommer säkert att få ordning på det annars får pappa hjälpa er. Kram

2011-04-18 @ 07:02:03
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0