Tråkdag

Idag är en sån där dag jag bara inte orkar ta mig för något.
Det är kallt och grått ute, förmiddagen regnade det. Tänkte mig en promenad nu i eftermiddag lagom tills Ludvig ska sova igen, men var precis ute för att hämta posten och märker då att det börjar regna igen. Har verkligen ingen lust att ge mig ut i regnet, så får väl sen när Ludvig sover ta och cykla en stund istället. Känner att jag hade behövt lite luft, men inte regn!
Annars är det inte mkt gjort idag, gjort allt som lilleman kräver så klart och gjorde lite babyblå MMF som jag på något sätt sen ska använda i något bakverk till dopet.. Vet bara inte riktigt vad jag ska göra just med den än.. Om det blir nått enkelt eller nått mer komplicerat.. Vi får se helt enkelt.
Har väl inte så mkt mer att säga om en dag som denna...
Vill bara att solen ska komma åter och att det åter blir varmare än 5 grader..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0