Vår

Det är verkligen vår, nästan sommarvärme till och med :)
Det blir inte så mycket uppdaterat i denna bloggen som vanligt och vill ni läsa mer så finns jag ju HÄR oxå... Den bloggen uppdateras mycket mer. Börjar bli svårt att hålla i sär bloggarna, tanken är ju i den andra bloggen att jag ska skriva mest om Ludvig och hålla den här bloggen till allt annat. Men allt går ju hand i hand. Ludvig är mitt liv just nu som allt annat som händer.
Jag behåller den här bloggen så länge så får vi se sen.. Känns egentligen väldigt onödigt att ha 2 bloggar, det handlar ju egentligen mest om att jag har svårt att lägga ner denna då jag haft den så länge.
Nehe, ska väl se om lilleman snart vaknar så vi kan busa och mysa innan det är dax för mat för honom, sen är det ut i solen så mkt det går som gäller :)
Kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

vi köpte på apoteket när vincent var fem-sex månader solskydd dom hitta en som man kunde använda utan problem

2011-04-19 @ 20:22:07
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0