Hjälp vad trött

Helt plötsligt nu för bara 10 minuter sen kom en extrem trötthet över mig. Hoppades på att slippa känna abstinens de första dagarna.
Men tyvärr har det nog inte varit så bra att trycka i sig en massa kolhyrater nu sista tiden för att nu idag helt sluta.
Känner mig hungrig, fast jag inte är det, å trött... Trött så jag vet inte vad. Ångrar att jag inte la mig och sov brevid Ludvig nu när han ändå sover, men ska väcka honom nu, så får allt orka ändå.. Får lägga mig brevid honom på golvet.
Hoppas att det går bättre för Johan, men han har ju iaf kaffet att ta till, jag dricker ju inte kaffe. Ta mig lite te sen, innehåller ju oxå lite koffein.. Fast vet inte hur det blir att dricka te utan socker, jag som annars de få gånger jag druckit te har i 4! sockerbitar..
Aja..Några dagar, sen är man säkert inne i det och mår bättre. Men visst vore det enkelt att ta en godisbit eller två för att känna sig på topp. Men nu är det vara slut med allt enkelt, ibland måste man kämpa lite, även fast det bara är första dagen på nya livet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Heja heja heja!!!

2011-08-30 @ 08:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0