Söndag

Vart tar helgerna vägen?? Johans 3 lediga helg idag, han har alltså redan varit ledig 2 dagar och bara idag återstår..tiden går för fort..
Igår kväll var Johans pappa, bröder och Eija här. Vi passade på att fira både Johan och Robert, då de båda snart fyller, Johan den 1:a och Robert den 3:e.
Jag ska ta mig in till stan en stund idag jag och se om jag kan hitta nått till min karl.. Vi brukar egentligen inget köpa till varandra, men Johan tittade surt på mig när jag sa det i år.. Så då är det väl bäst jag försöker hitta något då..
Tar iaf turen in till stan ensam, kan ju vara skönt :) Annars vet jag inte alls vad som händer idag, blir väl förmodligen en ganska lugn dag. Grått och trist ute är det ju, är väl inte så kallt, men lite sol hade inte skadat..aja..aldrig är man nöjd..:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0