2011

Nytt år nu då.
Året 2010 var ett väldigt händelserikt år. Mycket bra hände, men även en massa tråkigheter.
Återkommer med allt en annan gång.
Nyårsafton var vi hos mina föräldrar.
Idag har vi verkligen bara tagit det lugn... Lilleman sov ända till 11!! När han hade vaknat så åkte vi och handlade lite, annars har vi lagat mat, lekt, myst och glott på tv. För även om man inte är bakis så är det skönt med en riktig slödag ändå :)
Imorrn är sista dagen Johan är ledig, han har ju varit långledig nu med semster å pappaledigt och en dags föräldraledigt.
Har varit så skönt att ha honom hemma, men nu är det slut med det, nu är det jag och lilleman som ska fajtas hela dagarna igen. ♥
Han växer och blir så stor.. Har börjat sova längre perioder och att oxå vara vaken längre perioder, ikväll var han vaken ca 3½ timme i sträck.. Det har aldrig hänt förr.

På torsdag ska jag äntligen till frissan. Johan är ledig då och får ta lilleman och gå lite på IKANO medans jag klipper av håret.
Skönast vore att få färga det hos frissan oxå, men ekonomin blir inte den allra bästa när man är mammaledig.. Så färgen får jag fixa hemma sen i helgen.
Det är över ett år sen jag gjorde något alls med håret... Det är fruktansvärt slitet så jag tror nästan de får raka av det..haha..
Nehe..skulle tro att lilleman snart vaknar och vill ha mat, sen får det bli sängen för hela familjen tror jag :)



Gott Nytt År!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, han e ju så fin å söt i dom där kläderna :)

2011-01-02 @ 10:19:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Terese

Man ser att Ludvig har vuxit sen jag var hos er så då passar nog kläderna jag köpte kanon nu.

Så skönt för dig att få till frissan en stund själv!

Kram

2011-01-02 @ 12:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0