Är GLAD!!

Johan är trött på att komma in på min blogga och se att det står att jag är ilsken.. Så nu är det första han ser att jag är glad... Undrar om han tycker att det är bättre? haha..

Idag är det fredag, så härligt :) Sol är det dessutom.. Vårkänslor kan man lugnt säga:)
En promenad bort till bvc blir det och efter besöket tar jag förmodligen och går en extratur. Skönt att passa på när man ändå är iväg och redan har kläderna på lillkillen.
Johan kommer hem runt 15:30-16 idag, sen är det HELG :)
Imorrn kommer mamma och pappa hit, pappa och Johan ska tapetsera i lillkillens rum. Förra helgen gjorde ju pappa och Anders underarbetet. Idag när Johan kommer hem ska vi dock försöka städa upp det värsta av slipdammet. Har väl på ett sett varit dumt att dra ut på det så här länge, en hel vecka nästan.. Men å andra sidan har ju dammet hunnit lägga sig nu och far väl inte runt lika mkt.

Nehe, börjar bli dax att värma en flaska till min lilla älskling och sen dra oss iväg.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet, visst är jag duktig :)

Jobbigt iband bara när d liksom inte händer nåt och man inte vet vad man ska skriva..Men jag försöker så mycket jag kan iallafall, är ju så kul att gå tillbaks ett år senare liksom..:)

Trevlig helg!Kramar

2011-03-12 @ 10:26:31
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0