Aså förlåt..

Jag är otroligt dålig på att uppdatera denna bloggen... Uppdaterar ju den andra lite oftare iaf, försöker få till nått inlägg om dagen där, även om det går dagar då det inte blir något.. Men denna bloggen lixom glöms bort..
Ge lite tips vad jag ska skriva om så kanske jag får mer energi till att skriva här.. och framför allt, lär er kommentera.. även då blir det så mycket roligare att blogga. Eller om jag nu ska lägga ner denna kanske... Känns ju lite onödigt att ha en blogg som inte uppdateras.. Vet ju själv hur irreterade jag tycker att det är när man går in på bloggar som typ aldrig uppdateras... Vet att det finns många som tiden kanske inte räcker till till, men nått inlägg i veckan tycker jag iaf är trevligt om det kommer upp.. Något jag inte ens själv lyckas åstakomma på dne här bloggen.. Just därför funderingarna finns om den verkligen ska få finnas kvar... Aja, återstår att se helt enkelt, har så svårt att göra mig av med den då jag bloggat länge på denna bloggen.

Händer annars i livet då.. Inte så mycket egentligen. På onsdag är det dax för begravning igen, känns jätte jobbigt. Men livet är ju så jäkla orättvist, bara så det är.
Hoppas på att det ska komma lite lycka oxå. Även om livet går upp och ner, ibland bättre, ibland sämre, så vore det så skönt om man slapp dalarna nu, att allt bara kunde få vara bra ett tag.

Nehe, har egentligen inte tid att sitta här, ska upp i extrarummet och plocka, plocka och plocka...*suck* Det tar aldrig slut..
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

klart du ska behålla den här bloggen, den andra följer väl mer om Ludvig. Kram

2011-05-15 @ 08:27:48
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ejmis

Skriv när du känner för det och om du vill...bloggen ska ju inte vara ett tvång. Jag har alla bloggar jag följer registrerade i Bloglovi´n, då behöver jag inta titta runt i "onödan".

2011-05-15 @ 18:50:38
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0