Äsch då...

Den där veckan igen och vågen står still.. Kan ju vara glad så länge den står still och inte ökar iaf, något jag alltid gjort förr, gått upp 2 kilo eftersom jag brukar bli ganska svullen.

Igår var jag med mamma på gymmet, provade på gymmet som de tränar på. Måste ju komma igång med nån träning, nån ordentlig träning. Det verkade helt ok iaf, ska prova tornet sen oxå, samma gym har två olika ställen här i Linköping, så ska prova båda och se.. Får se om det blir att prova på tisdag sen. Allt beroende på hur Johan mår.
Sen köper vi nog inte träningskort förrän efter nyår, eftersom de brukar ha lite erbjudanden då, varför betala mer när man kan betala mindre lixom? :)

Annars vill jag bara säga, att clementiner är GOTT :) Vi äter nu all frukt och alla grönsaker och en liten, liten portion med pasta, ris eller potatis till maten. Det är underbart gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0