Fått lite klagomål :)

Det har blivit riktigt dåligt uppdaterat här.. Det betyder dock inte att vi skiter i allt. Men LCHF äter vi ju inte efter längre. Vi äter allt, fast inte börjat äta godis å sånt än..lite orolig för hur det kommer att gå den dagen jag börjar med det.. å det kommer ju snart en jul då man bara "måste" äta lite godis.. Ne vars, men känner att jag måste lära mig behärska även det, att det räcker med små mängder och att sen vara nöjd.

Vikten går lite långsammare neråt nu, men det fortsätter iaf ner. Denna veckan vägning visade -1 kilo för oss båda, så det känns ju toppen :)

Igår var vi med mamma och pappa till gymmet, var med som gäst just för att prova på. Helt fantastiskt gym. Tyvärr kommer vi väl ändå få leta oss efter nått annat som det ser ut just nu av olika anledningar. Men nån gång i framtiden så bara SKA jag träna där.
Idag har iaf både jag och Johan rejäl träningsvärk både här och där. Men oj vad vi märkte hur otränade vi var, så det är absolut ett måste att komma igång med träning. Nån som vet ett bra gym som inte kostar skjortan och där det gärna går att frysa kortet vid behov eller att det går att binda sig bara 4-6 månader?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0