1:a April

Blivit lurade något än så länge?
Jag har det inte...
Gjorde ett försök att ha Johan kvar hemma...Sa att deras schema säkert bara var ett aprilskämt å att han säkert va ledig idag.. Önsketänkande..

Johan va ju rolig imorse..
Jag ville verkligen inte vakna, trött som jag vet inte vad, men Johan börja med att försöka väcka mig. Jag tänkte att om jag inte låtsas om honom så låter han mog nog sova ett litet tag till..
Men det gjorde han inte, han började skaka på mig så jag skulle vakna. Vad säger han då när jag vaknat? Jo; Vill du sova lite längre eller ska jag göra frukost åt dig oxå?
Aså, sova ville jag ju...men att somna igen efter att blivit väckt? Ne..Eftersom han ändå väckte mig kunde han ju gjort det MED frukost...
Aja..Nu har han åkt iväg för att jobba och jag ska roa mig hela dagen ensam.
Får bli en LUGN dag, jag är trött så jag vet inte vad... Känner mig sjuk, men är det inte..
En film kanske...Det är alltid skönt att sova till:)
Sista lediga dagen idag...bäst att vila, för sen blir det ju så mycket mindre sömn är jag är van vid..

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0