Jobba i natt

Äntligen är jag frisk.
Så i natt blir det till att jobba:)
Blir bara en natts jobb och sen är jag ledig i helgen och även måndag och tisdag..Så är lite långledig efter denna natten.

Tänkte jag skulle sova lite nu under eftermiddagen, men det blir inte lätt eftersom de borrar hela jäkla tiden nånstans i nån lägenhet..
Inget roligt ljud alls..
Men efter 4 blir det ju kanske lugnare när hantverkare å så går hem..Kanske kan man få sig nån timmes sömn då:)
Annars sov jag iaf till 10 imorse..Så ska kanske inte klaga ändå.
Men helt klart så är man lite tröttare efter att varit hemma och vare sjuk. Man blir ju inte pigg av det om man säger så.

Dock detta med sjukdomar..Johan vaknade igår med 39 graders feber..
Va bara för honom att ringa och sjukanmäla sig! Vilken bra månad detta blir..Men man kan ju inte rå på sjukdomar.
Verkar iaf som att Johan slipper magsjukan. Han har inte så hög feber idag och är mest "bara" slemmig i halsen. Så hans feber beror förhoppningsvis "bara" på förkylning.
Det borde ju kommit igång annars..Å äter gör han utan problem.

Förhoppningsvis kan vi äntligen få fira lite påsk på lördag..bara en hel vecka sent:)
Skulle firat i måndags, men då var ju både jag och pappa sjuka.

Det var väl allt jag har att uppdatera...Har ju inte hänt så mkt när man bara legat hemma.
Ska bli skönt att få komma iväg å göra annat än å vara hemma.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, jaså va d d minsan...;)Jupps, d gör vi, sov gott! Kram

2010-04-09 @ 19:41:19
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0