typiskt

Hade tänkt att jag kankde kunde somna till nån timme eller så...kunde ju vara skönt, är ju så förbaskat trött...men så hitta jag en blogg som jag började läsa, en som jag vet vem hon är, jobbar på mitt jobb, fast vi jobbar inte på samma avdelning..,men iaf, alltid kul när man hittar nån sådär...fast hemlig läsare kommer jag vara...ännu roligaare..elle nått...Iaf blev jag sittandes där i evigheter förstår jag nu när jag kommar på klockan...
Klart att jag kan sova nån timme nu om jag vill, men gör jag det är risken stor att jag är ännu tröttare sen...funderar istället på om jag ska kolla lite på svensson svensson å sen lägga mig i ett bad..slöa lite=)
För sen ska jag till syster å hennes kille, syster som har fyllt år å hennes kille som snart ska fylla år, ska iaf fira dom..kommer lite folk dit, Johan kommer oxå, men han får åka dit direkt efter jobbet.
De har iaf sagt att vi ska vara där runt 13, fast jag kommer att komma lite tidigare, finns inte jätte mång parkeringsplatser, å jag som kommer där själv å ska upp med presenter som jag måste bära allt själv har ingen lust att gå för långt då, för visst finns det möjligheter att parkera bara en bit bort...men som sagt, inte när jag ska kånka på allt själv...

Vaknade imorrse å mådde så jäkla piss, illa lixom, kom på att jag faktiskt inte sköt magen på väldans många dagar...nåja, det börjar lösa sig...värmen gör verkligen illa för magen...idag ser det dock ut som om vädret börjar bli ngt sämre, eler dte skiftar, tidigare var det nästan disigt ute, eller iaf väldigt fuktigt å ingen blå himel, sen blev det klarblå för en stund, tänkte att det var det svalare vädret de lovat..men nu så börjar det gråa på sig lite igen...tack tack...känner att det behövs bli lite svalare...nåja, regn skulle väl egentligen behövas...fast regn är ju trist när det väl kommer, men om det iaf kunde vara lite svalare...behöver ju inte bli 30 grader varmt hela jäkla tiden...man orkar inte det helt enkelt...

Nu har jag svamlat en massa igen..helt ointressanta grejer..men det skiter jag i...skriver för min egen skull, skönt att sitta här p bara skriva av sig...har man ingen att prata med så kan jag ju iaf sitta å skriva lite istället...
Men nu ska jag lämna er i fred en stund.
Gustav Svensson ska igång..=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0