God morgon

Är det söndag? Jag tror det...usch vad tiden går...
Idag ska vi till svärföräldrarna på lite mat, ikväll har vi den UNDERBARA tvättstugan...frågar är bara vad vi ska göra tiden emellan...jag skulle nog vilja ut på rean lite..vet bara inte hur jag ska lyckas få med Johan på den...hum...får fundera lite...brukar lyckas få vad jag vill...kvinnlig list kallas det=)
Kallt ute idag...ca -6 grader...usch usch...gillas verkligen inte...värre kan det ju vara, men det blir det oftast inte här, det brukar blir max ett par minusar, så detta är inge skönt alls.
Nu när julen är över och snart oxå nyår så kan det ju få bli vår...eller hur...mååååånga månader kvar, mååååånga snöfall kvar, mååååånga tödagar kvar...usch...deprimerande...
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0