Skinande ren, så gott som iaf=)

Fick ugnen och glaset förvånandsvärt rent..Känns sååå bra, se om Johan märker ngt sen..=)

Har suttit nu en timme ungefär och pluggat, insåg att jag hade fått ofullständigt material..Men men, gjorde det jag kunde så länge, så en del av en uppgift är iaf klart, en timme mindre en annan dag helt enkelt. Ska man inte klaga på=)

Johan han slutar om en timme nu..skönt att få hem honom..fast va ju inte så länge sen han åkte, jobbar delat pass idag, å ska väl inte klaga, jag fick ju en del gjort, ugn och lite pluggande.

Tror jag ska slänga mig i soffan en stund nu, känns som en väldans god idé, ska dock försöka att inte somna igen..=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0