Sista natten

Då har jag en sista natt nu innan jag är ledig en liten stund, börjar igen sen på onsdag.
Natten som var, var rent ut sagt hemsk..Så trött jag var å huvudvärk hade jag...
Somnade VÄLDIGT gott på kudden när jag kom hem=)
Hoppas på att denna natten går lättare, sista natten brukar gå lättare=)
Å så har vi bestämmt att Johan ska komma och hämta mig imorrn bitti efter jobbet, så ska vi å köpa lite färskt bröd å äta god frukost på morgonen.
Johan ska sen vara på jobbet 10, så jag går å lägger mig när han sen åkt. Hoppas som sagt bara inte att jag är så trött som jag var imorse...

Annars händer ju inte så mkt, har inte så mkt till liv de här perioderna jag jobbar...Har det ju dock desto lugnare när jag har min långledighet, som jag ju snart har=)

Nu ska vi snart äta lite mat. Är hungrig som en varg så det ska bli gott=)

Ha en bra kväll och natt. Jag återkommer imorrn.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!!Hoppas det blir en bättre natt huvudvärk är tufft att ha. Ha det bra kram mamma

2010-01-31 @ 19:25:26
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0