cupcakes

Jaha..jag har hållt på å tjata om tårtor som har blive ngt som är roligt att göra...tänkte jag skulle ge mig in på att göra "minitårtor" så kallade cupcakes, måste få prova..farligt att sitta på familjelivs hemsida å se allt fint å gott alla gör...Fast jag är egentligen inte så mkt för att äta alla de där sakerna, men kul att prova på å göra, å man kan ju alltid ha användning för att göra fina tårtor å cupcakes, så lika bra att öva tills den dagen kommer då jag verkligen har användning för all träning=) Kan ju använda mmf å sånt till dom oxå...å vad jag är sugen på att göra en plåt med muffins, fast har ändå inte saker hemma till dekoration...så ingen idé, men nån dag ska dte bli av...nån dag ska jag, så är det bara..helgen...nej det går ju inte..jobbar ju då...söndag eftermiddag kan jag sätta igång...fast...nje...brukar ju va himla trött efter en helg, å denna gången får jag ju inte vila heller, ska ju till arbetsförmedlingen på måndag, kommer ju vara lagom pigg då...undrar hur mkt som kommer gå in i huvet, inte mkt skulle jag tro...nåja...får väl halvsova där helt enkelt.
Nu ska jag snart göra mig iårdning, eller, är redan ombytt å sådär, men ska packa i skor å såna där saker, så kommer pappa å hämtar upp mig om så där 25 min.
Ska bli så himla skönt  att träna nu, bara huvudvären vill ge med sig oxå, mkt troligt så blir den väl värre, men det får jag sova bort i natt i så fall. Får ta mig en tablett nu innan jag åker så går den ju kanske över. Fast tror ändå att jag kommer glömma bort den när jag väl är där sen. Det löser sig.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörrö gumman..Ja drog ner så långt ja kom på din blogg här nu, å inte en endaste bild finns d i nåt inlägg, du har ju sagt massor av ggr att d ska bli nåra bilder men inte ens en på sååå många inlägg..Å när d gäller jobbet tycker ja nästan att du sak välja d nya, d ligger ju nära å dom har valt dig för att du e du å inte för nån ubildning..D andra stället har du slätt upp såå mkt för å du får nada tbax bara för du inte har utbildningen vettu..Så visa att du inte bara e nån man kan tjoffsa fram å tbax me å ta d andra tycker ja iaf..Kraaaaam på dig

2008-04-15 @ 15:55:03
Postat av: annica

Svar till sandra:
Jag vet...jag är jätte dålig på bilder...men det där att ta fram kameran, ta bild, föra över...åå...jag är lat...så är det bara..
Ja, med jobbet, jag förstår ju precis hur du menar, å självklart känner ju jag med så..bara det som jag sa förrut, jag trivs ju så in i norden där...nåja...får väl se först vad som sägs på fredag å så...Misstänker ju att jag kommer få lägra lön, å då är det ju inte så värst intressant..
Kramis

2008-04-15 @ 19:56:08
URL: http://annica123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0