du är vad du äter

Det ska vi se på nu snart...ska man få lite mer skuldkänslor...haha..jaja..man brukar bli ganska motiverad en dag eller två...sen faller man tillbaka, dock inte så långt längre, ganska skönt att inte äta godis å snabbmat å skit, lite godis på helgen, det räcker. Snabbmat, ne, det klarar vi oss utan, helt klart kan jag bli sugen, men då brukar Johan vara stark å låter mig tjura en stund, sen går det över å jag är jätte tacksam för att han inte gav med sig.
Kilona går ju saaaaakta med säkert neråt oxå, dock tror jag man bygger lite muskler oxå när man träna på gymmet, å de väger ju mer än fett, för tycker ibland det är lustigt att jag inte gå ner mer, kanske det tar lång tid för kroppen att komma in i detta för min del, eller oxå bygger jag muskler så det dånar om det...haha..fast då borde de ju synas oxå...=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0