duvor

Bland det bästa med våren är ju att få höra fåglarna kvittra å så där...dock inte här...jo visst, det är jätte mysigt att höra småfåglarna kvittra, tro inget annat, men vi har fullt med duvor här omkrig oxå..å det är nackdelen med att våren är här...nu hörs ju dom för fullt...å det är inget roligt ljud att höra hela dagarna...Sen finns det andra ljud som blir ganska jobbiga att lyssna på...alla mopedister so måste vara ute å åka hela dagarna och hela nätterna...om de iaf kunde låta de där stå om nätterna..men nej nej, det ska åkas varv efter varv, allt fö att störa så mkt som möjligt...
Sen tror jag inte att det finns så mkt mer ljud som jag stör mig på som uppkommer med våren, resten är nog ganska ljuvliga ljud=) som man bara njuter av.
Tar å väntar ca 1½ timme till, sen ka jag ut å gå i solen, har nog hunne bli lite varmare då, kanske kanske sätter jag mig på nån bänk en stund å njuter av solen...om det finns nån ledig och som dessutom ser fräsch ut...Hoppas=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor oxå i linköping, och alla duvor e så äckliga tycker ja. de e ju ÖVERALLT!!!! blää

2008-04-24 @ 19:27:29
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0