förkylning

Har åkt på lite förkylning...lite snorigt å ont i halsen, skulle tro att det är e kombination av att vi sover med fönstret lite öppet om nätterna, är ju så pass kallt om nätterna, å sen att det är så mkt pollen ute...Prata med Johan nyss, han tyckte jag lät genomförkyld...men det är jag då inte, men kanske har det satt sig lite på stämbanden så det låter värre än det är...jaja...bara det gåt över snart...för skulle inte tro att det ä för att jag haft för lite kläder på, igår hade jag ändå både linne å sen tjockare tröja över, visserligen drog jag upp ärmarna, men snälla nån, det var ju varmt så man svettades..så ne, tror på dte öppna fönstret...men det är ju så skönt att ha det öppet, blir lite mer behaglig värme i rummet, jag är ju så varm när jag sover, svettas som en gris typ...
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0