Fredag=)

Då var det fredag, idag är jag "ledig" men ska ju till AF, tar väl inte nån längre tid där skulle jag inte tro...nån halvtimme eller så, det som är, är ju att det tar tid att åka ner till stan å sen åka hem, behöva betala busspengar å allt...skulle ju kunna gå, men ner dit tar jag iaf bussen så får vi se hem, hur vädret är osv, just nu är det minusar nån minus iaf och dissigt, så man ser knappt ut...jaja...nästa vecka med säger de att det ska vara kallt, sen ska värmen komma tillbaka, det får man ju hoppas, dte är ju lixom snart mitten av april. Snart maj månad...vad fort det går aså.
Idag jobbar Johan hela jäkla dan, han kommer väl hem vid 6 eller så ikväll, så då ska jag fixa nått gott att äta tänkte jag, eller iaf ha maten klar.=)
Igår när vi satt å kollade på "vad blir det för mat" så somnade både Johan å jag strax efter reklampausen, sen vakna vi båda med ett ryck strax efter att det hade slutat, tror det var reklame som fick oss att vakna, å jag bara, jag har inte sovit, jag såg hela programet, men det kom jag ju på att jag inte hade...haha...jaja, då var det ju dax för oss att gå å lägga oss, men tro inte att jag kunde somna då..nej nej, låg vaken ca 1½ timme innan jag blev så trött att jag somna...nåja, så kan det vara. Kände mig iaf ganska utvilad nu på morronen, hade tsällt klockan på halv 8, men vakna vid 10 över 7, skönt det är när man vaknar av sig själv.=)
Nu det vanliga.
Kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Nä det är ju gärna så att barn inte vil lyssna!

2008-04-11 @ 09:32:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0