god morgon

Onsdag morron...redan..vad tiden går fort.
Idag är det dax för den där intervjun då..fast det gäller ju främst sommarjobb där. klockan 10 ska jag vara där, så har lite tid kvar här hemma än så länge.
Grått är det ute idag, såååå trist, risk för regn idag me, jaja, va ju ganska fint igår ett tag på eftermiddan iaf, å varmt...å fast det är grått nu så är det ju iaf ganska varmt, tror det var 7 grader eller nått sånt. Det svåra nu när vårem börjar närma sig är ju att man inte vet vad man ska ha på sig, morronen är kall å mitt på dan är det ganska varmt. Igår var det hemskt att gå emd tjocka vinterjackan på stan när solen stekte, men på morronen så hade jag inte klarat mig utan den.
Efter intervjun sen ska jag iaf hem, måste väl ta å städa igen..allt detta städande, hur noga man än är så måste man ju snart göra om det...sånt är jobbigt..men men. Ska väl planera nån mat oxå, så kommer johan hem sen nån gång vid halv 4 eller så...känner lite för att åka å träna, får väl se om johan känner sig pigg på det...
kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Mmm inget kul att vara dålig! Lycka till med intervjun!

2008-04-02 @ 09:07:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0